2015年2月28日 星期六

泳濤會游泳班教練沙嫌指插9歲女童下體事件 讀後感

2015年想學游水? 香港地學游水真係危險呀, 教練可能會偷學生錢, 可能收左學費走佬, 可能係色魔, 真係唔學好過學呀! 報名之前, 最好上來睇清楚d泳會真面目, 睇完之後, 你可能唔敢俾d仔女學游水, 女人睇完更加可怕, 原來好多游水教練好可怕, 好嚇人!真係咩都做得出架!唔學,最多唔識游水,學,隨時人財兩失, 有人連命都無埋!

兩名小學四年級九歲女生,參加學校於公眾泳池的游泳班時,一名女學生指稱遭泳濤會游泳班教練扯開泳衣摸下體及手指插下體,事後告訴老師而揭發事件 。 該名教練藉詞教背泳 ,可能是因為比較方便落手,教背泳時教練可以單隻手托住學生,另一隻手就可以騰出來用,估唔到佢會咁用。

http://the-sun.on.cc/channels/news/20050714/20050714022537_0001.html


泳濤會可能係游泳界新聞最多的游泳會, 臭花出臭草, 老闆陳仲維是色情電影明星, 請D伙記都唔慌好得去邊, 就算本來係好人一個, 入左泳濤會都會變身, 學好要十幾年, 學壞唔洗三日

幾年前陳允基非禮兩個9歲女童, 你仲記唔記得? 今次一樣, 都係告唔入, 因為教游水身體接觸好平常, 唔小心掂到, 有疑點, 疑點利益歸於被告, 實告唔入,

 【太陽報訊】兩名就讀小學四年級的同班九歲女生,參加學校於公眾泳池舉行的習泳班時,指稱遭泳會游泳教練藉詞教授背泳時非禮,其中一名女生更疑兩度受辱,先後遭教練扯開她泳衣摸下體及手指插下體,事後告訴老師而揭發事件,案件昨於九龍城裁判法院開審。二十六歲被告陳允基,事發時受聘於泳濤會任游泳教練,他否認三項非禮罪,控罪指他於去年九月三十日及十月七日,在荔枝角公眾泳池非禮兩九歲女生。控辯雙方同意案情指出,兩事主於長沙灣一所小學就讀四年班,該校自○三年開始租用荔枝角公眾游泳池其中三個池習泳,由泳濤會提供習泳班練。

疑遭兩度非禮的首名女事主昨透過視象系統供稱,去年九月三十日中午,她與另外三十名同學習泳時,被告在自由活動時間聲稱要教她背泳,並用右手托她背部,左手的手指則扯開她的泳衣,然後用四隻手指摸她下體約五秒,事主立刻走開。另於去年十月七日,被告再藉口教她背泳,這次則用手指插她下體,令她感到痛楚。 案件編號:KCCC 863/05

讀完這篇新聞, 我覺得好奇怪, 點解仲有咁多區議員開埋游泳班等泳濤會d教練來過癮?
點解仲有咁多學校將d學生交俾色情片男主角開的游泳會, 唔信邪?
點解仲有會所搵佢地d游泳教練?
點解仲有咁多嘍囉肯跟住色情片男主角?
點解仲有咁多師奶將個女交俾佢地?
佢地d衰野在游泳界通曬天, 點解仲有咁多盲毛?

點解香港會變成咁? 做雞唔緊要, 最緊要有錢? 做色魔唔怕, 最緊要有錢? 偷厄拐騙姦淫擄掠都唔緊要, 有錢就得, 有左錢, 無論你幾仆街都有人幫你

香港人點解咁墮落?

沒有留言:

張貼留言