2014年4月1日 星期二

大家小心! 港泳游泳會陳冠霖用假嬰兒游泳教練牌厄錢

陳冠霖, 唔知幾時考左個嬰兒教練牌呢?

大家小心! 有人用假嬰兒游泳教練牌厄錢 [複製鏈接]


Rank: 1
1#
 發表於 14-5-17 23:45 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本帖最後由 chananan 於 14-5-18 21:54 編輯

近日發現港xx泳會陳x霖(真名) 健x (假名) 在 edu-kingdom 等等討論區吹水, 話自己有嬰兒游泳教練牌, 是真是假呢?

如果是真, 香港游泳教師會必須馬上除賊仔牌, 但是這個成數不高, 最大的可能性, 是假牌。香港游泳教師會教練名錄


以上是香港游泳教師會網站的教練名錄,只有姓名及牌照, 沒有聯絡電話, 以陳x霖的賊仔性格, 分分鍾可以跟人姓, 隨時叫自己做歐x豪都無問題。

任何人都可以偽造一張歐xx的嬰兒游泳教師證, 甚至駛幾百蚊去深圳買張歐xx既假身份證, 然後上 baby-kingdom 話自己係歐xx, 有香港游泳教師會既嬰兒游泳教練牌, 將d copy pm 俾家長睇, 將游泳教師會條 link send 埋俾家長, d家長一見到, 實信以為真, 因為有游泳教師會網頁為證, 咁就可以瞞天過海啦!


賊仔陳xx, 臥底係 快樂坊盜竊 都敢死, 仲俾警察拉過, 造假教練牌厄人好閒, 各位家長小心, 仲要通知其他人小心呀!

行駛偽造文件係刑事罪行, 但是係陳xx既眼中, 連快樂坊學生銀包入面幾百蚊都偷, 用假教練牌可以一次厄學生幾萬蚊, 厄得十個就幾十萬蚊, 完全值得!

賊仔陳x霖, 話受一個四十幾歲既人指使, 2012年開左間冠x游泳會做總教練, 抄襲快樂坊網站內容, 又黑客攻擊快樂坊網站, 同期臥底係快樂坊盜竊學生財物想插贓嫁禍俾快樂坊, 令快樂坊幾乎執笠,  2013年開港xx泳會, 講到自己咩牌都有, 六年以上教水經驗, 泳會泳隊總教練, 仲包學識, 唔識免費補堂補到識為止, 一次收左學生十堂學費5000蚊, 上左一兩堂已經走左佬, 補咩堂?

下面edu-kingdom d對話, 明眼人一睇就知道有問題, 有高人仲發現係陳xx分身術所為, 你地自己小心d呀:http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2802272&extra=page%3D1



暑期小班兒童泳班or 私人教 [color=rgb(153, 153, 153) !important][size=1em][複製鏈接]




1#

 發表於 前天 15:43 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印


有無用家推介,因市場太多泳會





回覆 引用
舉報 返回頂部





2#

 發表於 前天 22:07 |只看該作者


qqpet 發表於 14-5-15 15:43 
有無用家推介,因市場太多泳會

i want to know too





點評回覆 引用
舉報 返回頂部





3#

 發表於 昨天 15:04 |只看該作者


回覆:bb0405 的帖子
我有friend個仔跟緊個私人教練,佢話唔錯,又有嬰兒游泳教師牌,有興趣pm我比你








點評回覆 引用
舉報 返回頂部





4#

 發表於 昨天 15:41 |只看該作者


pls pm me,thx!





點評回覆 引用
舉報 返回頂部





5#

 發表於 昨天 15:42 |只看該作者


回覆 undaychan 的帖子

pls pm me,thx!





點評回覆 引用
舉報 返回頂部





6#

 發表於 昨天 17:31 |只看該作者


回覆:ying06272010 的帖子
我重來未聽過有嬰兒游泳教師牌!








點評回覆 引用
舉報 返回頂部






7#

 發表於 昨天 18:20 |只看該作者


回覆:chi99 的帖子
我見香港游泳教師總會個網有,個教練個名都係度


http://whampoashit.blogspot.hk/2013/05/blog-post_16.html
Rank: 4
2#
 發表於 14-5-18 20:52 |只看該作者
3#
 發表於 14-5-18 21:50 |只看該作者

回覆:大家小心! 有人用假嬰兒游泳教練牌厄錢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
Rank: 1
4#
 發表於 14-5-18 21:59 |只看該作者
社會公義同惡意中傷係兩回事

Rank: 4
5#
 發表於 14-5-19 23:31 |只看該作者
到底係真定假?

沒有留言:

張貼留言